Kdy využít?
- při tvorbě nové nebo při změně zavedené strategie podniku.
- při překonávání obtížné nebo stále se opakující nežádoucí situace (komunikační šum nebo rivalita mezi odděleními, nízká výkonnost, nízká loajalita a jiné).
- při zavádění organizačních nebo personálních změn.
- při tvorbě nového týmu
Co Vám umožní?
- Zamyslet se nad situací nebo nad stále se opakujícím problémem z jiné perspektivy a najít nová řešení.
- Lépe chápat vnitrofiremní i vnější kontexty a pracovat s nimi.
- Podpořit celkovou soudržnost a týmovou spolupráci.
- Zlepšit vzájemné vztahy a komunikaci uvnitř týmu i navenek.
- Vytvořit týmovou vizi, která udává směr.
- Vyjasnit role, pravomoci a odpovědnosti členů týmu.
- Nastavit jasná, společně sdílená pravidla a postupy spolupráce.
- Zvýšit loajalitu a důvěru ve vedoucího týmu.